مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی

.::

کلینیک مفاصل و استخوان

بخش مفاصل و استخوان در مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی از همکاری چندین فیزیوتراپیست مجرب بهره می برد. در این مرکز انواع بیماریهای مفاصل و استخوان مانند دردهای ستون مهره ها به علل مختلف، آرتروز، پوکی استخوان، صدمات ورزشی، التهاب تاندونها، فیبرومیالژی و غیره مورد درمان قرار می گیرد.
روشهای درمانی به کار گرفته شده در این مرکز شامل تمام مدالیته های فیزیوتراپی از جمله الکتروتراپی، مکانوتراپی، لیزر درمانی، ماساژدرمانی، درای نیدلینگ (سوزن خشک) و ورزش درمانی است. علاوه بر آن این مرکز مجهز به یکی از پیشرفته ترین دستگاههای اسکن پا (فوت اسکن) می باشد که برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از عوارض در بیماران مبتلا به دیابت (قند خون) و افراد مبتلا به اختلالات قوس پا (مانند صافی کف پا) یا دردهای پا استفاده فراوان دارد.
از تسهیلات دیگر موجود در این مرکز که مورد استقبال قرار گرفته است برگزاری  کلاسهای آموزش و اصلاح پاسچر (راستای بدن) و آموزش ورزشها و کششهای مختلف می باشد که برای تمام افراد چه بیماران و چه غیر بیماران مناسب می باشد.

کلینیک توانبخشی مفاصل و استخوان, فیزیوتراپی, توانبخشی, شیراز, تمرین درمانی, دکتر هومن محمودی, لیزردرمانی, اسکن پا, فوت اسکن, مرکز فیزیوتراپی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای مرکز جامع توانبخشی دکتر محمودی محفوظ میباشد.

.:: Design By KSPgroup.ir ::.

پیوندها
پیوند به وبسایت متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی در کشور